skip to main
|
skip to sidebar
neverdalsbuen
Wednesday, December 27, 2006
første blogg
god jul fra alle oss her i neverdal. Sara triller pus i dukkevognen. Et bilde av barnebarna ved siden av juletreet må selvsagt være med nå i denne juletiden.
1 comment:
Tone
said...
velkommen til bloggens venner hehe. gleder meg til å se oppfølgingen:)
December 27, 2006 at 1:54 PM
Post a Comment
Newer Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
linker
torbens blogg
Blog Archive
►
2010
(2)
►
September
(2)
▼
2006
(1)
▼
December
(1)
første blogg
About Me
neverdalsbuen
View my complete profile
1 comment:
velkommen til bloggens venner hehe. gleder meg til å se oppfølgingen:)
Post a Comment