Wednesday, December 27, 2006

første blogg


god jul fra alle oss her i neverdal. Sara triller pus i dukkevognen. Et bilde av barnebarna ved siden av juletreet må selvsagt være med nå i denne juletiden.

1 comment:

Tone said...

velkommen til bloggens venner hehe. gleder meg til å se oppfølgingen:)